2016-02-15

Ս. Եսենին "Օրը հանգավ..." // С. Есенин "День ушел..."

“День ушел, убавилась черта…”

Օրը հանգավ, մոտ է արդեն եզրագիծը,
Ու ես նորից գնալու եմ պատրաստվում:
Ճերմակ ափիս թեթևակի,խուլ հարածքը
Տարիների գաղտնիքալի ջուրն է ճողփում

Ցուրտ փրփուրների դեզերը կուտակ
Կապույտ հորձանքով բախտս են ծեծում,
Նոր մի խորշոմ է դնում շրթնիս տակ՝
Կնիքը համր լռության դարբնում:

Ու ամեն նոր օր ես խորթ եմ դառնում
Թե ինձ, թե ում որ կյանքը դա կամեց,
Ինչ որ դաշտի մեջ, ուղիղ սահմանում
Ստվերս իմ ձեռքով ինձնից ծվատվեց:

Ցոփ-մերկանդամ էր, երբ գնում էր նա՝
Տանելով իր հետ ուսերս տկար,
Ու հեռվում է նա,շատ հեռվում հիմա
Փարվում է ուրիշի ուսին քնքշաբար:

Գուցե թե հիմա փարվելով նրան,
Մտիցը հավետ հանել է նա ինձ,
Ու խորտակվելով տեսիլքում մթան
Շտկել է ծալքերը, խորշոմքը շրթան: 

Բայց ապրում է նա անցյալի ձայներով,
Հանց արձագանք, շրջում լեռներում,
Ու նկարն եմ ես՝ լոկ սև ստվերով,
Կապույտ շուրթերով այժմ համբուրում: 

Թարգմանությունը՝ Արման Վերանյանի

Комментариев нет: