2013-08-11

Նշանավոր մարդկանց վերջին խոսքերը


Օնորե  դ՛ Բալզակ

-Դուք  տալի՞ս եք ինձ վեց օր,-մահվանից քիչ առաջ դիմեց նա բժշկին,-դա շատ չէ...Ես կպոկեմ վատ էջերը:Ես մեծ  ուժ կհաղորդեմ լավ էջերին:Մարդկային կամքը հաշքներ կգործի:Վեց օրվա ընթացքում ես անմահություն կտամ այն աշխարհին,որն ինքս եմ ստեղծել...






Հայնրիխ Հայնե

...<<Տվեք ինձ թուղթ ու մատիտ...>>:
Բայց մատիտն ընդմիշտ ընկավ նրա ձեռքից...








Լյուդվիգ վան Բեթհովեն

 Անմահ անդորրությամբ ու հանգստությամբ  դիմավորեց  իր վերջին րոպեն Բեթհովենը:Նա ասաց լատիներեն.
-Ծափահարեցեք,բարեկամներ,կատակերգությունն ավարտվեց:





Յոհան Վոլֆգանգ Գյոթե

1832թ-ի մարտի 22-ին նա առավոտից նստել էր բազկաթոռին և խոսում էր բարեկամների ու բժշկի հետ:Հանկարծ նա խնդրեց.
-Բացեք պատուհանը:-Շրջվեց դեպի բաց պատուհանը:-Ավելի շատ լույս,-ասաց նա:
Հետո թիկնեց բազկաթոռին և քնեց առհավետ:




Վոլֆգանգ Ամադեուս Մոցարտ

 Մահից քիչ առաջ սկսեց անկողնում բարձացնել ձեռքերը,ասես նվագախումբ էր ղեկավարում:Ինչ-որ մեկը ցանկացավ ուղղել վերմակը,սակայն նա նշան արեց՝չխանգարել իրեն:
-Թույլ տվեք ինձ վերջին անգամ վայելել երաժշտության հնչյունները:
Մի քանի րոպե  հետո մեծ կոմպոզիտորը վախճանվեց:



Նապոլեոն Բոնապարտ

-Զորքերի շարասյու՜ն...
Նա չավարտեց միտքը...






                                         Օգոստոս Օկտավիանոս

Վերջին րոպեին նա դիմեց բժշկին.
-Եթե ես մեռնեմ,ապա վերջին րոպեին կհրամայեմ կախել քեզ...








Ջորջ Գորդոն Բայրոն

Իր կյանքի վերջին րոպեին նա ասաց.
-Այժմ ինձ քնել է պետք:





Ալբերտ Էնշտեյն

Ազջկան.
-Ես այստեղ իմ գործն ավարտեցի:

Комментариев нет: